Wednesday, April 13, 2011



*WOW!!! IT'S ALREADY 5YEARS & 8 MONTHS *




Wah, tak sangka dah masuk tahun ke-5 "aku dan die"!!!
ticker daisypath kat atas tu siap ade gambar kapel tergedik2 naik beskal. padahal naik basikal same-same pun tak penah. hahaha
ada bape bulan je lagi nak masuk tahun ke-6.
4months to go honey ~ phewww..jap je 2. hehe.
hopefully da nak masuk tahun ke-6 ni bertambah-tambah la mature ckit cik huda oiii..hehe.
tapi aku memang suke main-main pun.zzz...

p/s : hah...dah stat balik vitamin M, tadi rasa macam banyak benda nak taip.cepat tul mood kau hilang huda..=p (A.L.A.S.AN!!!)