Wednesday, April 13, 2011



*WOW!!! IT'S ALREADY 5YEARS & 8 MONTHS *




Wah, tak sangka dah masuk tahun ke-5 "aku dan die"!!!
ticker daisypath kat atas tu siap ade gambar kapel tergedik2 naik beskal. padahal naik basikal same-same pun tak penah. hahaha
ada bape bulan je lagi nak masuk tahun ke-6.
4months to go honey ~ phewww..jap je 2. hehe.
hopefully da nak masuk tahun ke-6 ni bertambah-tambah la mature ckit cik huda oiii..hehe.
tapi aku memang suke main-main pun.zzz...

p/s : hah...dah stat balik vitamin M, tadi rasa macam banyak benda nak taip.cepat tul mood kau hilang huda..=p (A.L.A.S.AN!!!)

Saturday, March 26, 2011

MIA!!!

Pergh.. giler lame da tak update blog. last post on 8 Jun '09.. sekarang da masuk tahun 2011 beb. bayaaaaaaaaaangkan. haha. dan terase banyak tul nk cite. memandangkan baru nak warming up, enjin pun belum panas. next entry baru cite eh..till then, jumpe next entry..hehe